Novi Peugeot 208 zvanično stigao u Bosnu i Hercegovinu

Novi Peugeot 208 zvanično stigao u Bosnu i Hercegovinu

U B segmentu sve je više vozila koja idu ka standardizaciji nauštrb zadovoljstva ili mladenačkog duha. Marka PEUGEOT ističe se među ostalima uvođenjem atraktivnog novog modela PEUGEOT 208. Cijena osnovnog modela kreće od 25.322 KM. Detaljan cjenovnik možete pročitati OVDJE.

Peugeot-208-2020-01
Peugeot-208-2020-02
Peugeot-208-2020-03
Peugeot-208-2020-04
Peugeot-208-2020-05
Peugeot-208-2020-06
Peugeot-208-2020-07
Peugeot-208-2020-08
Peugeot-208-2020-09
Peugeot-208-2020-10
Peugeot-208-2020-11
Peugeot-208-2020-12
Peugeot-208-2020-13
Peugeot-208-2020-14
Peugeot-208-2020-15
Peugeot-208-2020-16
Peugeot-208-2020-17
Peugeot-208-2020-18
Peugeot-208-2020-19
Peugeot-208-2020-20
Peugeot-208-2020-21
Peugeot-208-2020-22
previous arrow
next arrow
Peugeot-208-2020-01
Peugeot-208-2020-02
Peugeot-208-2020-03
Peugeot-208-2020-04
Peugeot-208-2020-05
Peugeot-208-2020-06
Peugeot-208-2020-07
Peugeot-208-2020-08
Peugeot-208-2020-09
Peugeot-208-2020-10
Peugeot-208-2020-11
Peugeot-208-2020-12
Peugeot-208-2020-13
Peugeot-208-2020-14
Peugeot-208-2020-15
Peugeot-208-2020-16
Peugeot-208-2020-17
Peugeot-208-2020-18
Peugeot-208-2020-19
Peugeot-208-2020-20
Peugeot-208-2020-21
Peugeot-208-2020-22
previous arrow
next arrow

Upotreba vozila se mijenja zato što energetski prijelaz predstavlja istinsku priliku. Novi PEUGEOT 208 već pri svojem lansiranju nudi tri različite mogućnosti izvora energije – struju, benzin ili dizel. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!

Ova nova generacija modela PEUGEOT 208, koja se savršeno uklapa u strategiju prelaska u više tržišne segmente marke, prepoznatljiva je po svojem inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladenački duh i energiju.

Osim prepoznatljiva, originalna stila, novi PEUGEOT 208 također utire nove putove s novom generacijom sustava PEUGEOT i-Cockpit© s 3D head-up ekranom i cijelim nizom sistema pomoći, karakteristike koje su inače rezervisane za više tržišne segmente.

Novi PEUGEOT 208: elegantan, atraktivan dizajn

Eksterijer novog modela PEUGEOT 208 toliko je prepoznatljiv i stilski da mu nisu potrebni kromirani elementi, čime se otkriva snaga ekspresivna dizajna i ugodnih proporcija. Ovaj se model zaista nalazi u samom središtu prelaska u više tržišne segmente marke PEUGEOT.   

Duži, širi i niži od trenutačnog modela PEUGEOT 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter zahvaljujući svojim jasnim, markantnim linijama. Jasan dašak senzualnosti također se posreduje široko izvedenim krilnim elementima i ukupnim linijama karoserije – čime se postiže diskretna ravnoteža između decentnog i robusnog.

Novi PEUGEOT 208 : tehnološki napredan, revolucionaran na dodir

Nadahnut konceptualnim vozilom PEUGEOT FRACTAL, novi model PEUGEOT 208 profitira od nove, revolucionarne generacije sustava PEUGEOT i-Cockpit®, neizostavna dijela DNK-a marke PEUGEOT koji je svoje sljedbenike pronašao među više od 5 miliona vozača.

PEUGEOT i-Cockpit® u novom modelu PEUGEOT 208 sadrži jednaku, besprijekornu 3-stepenu ergonomičnu strukturu koja se može pronaći kod drugih modela u ponudi.

Novi PEUGEOT e-208: e-mocija

Novi PEUGEOT e-208 nudi živahan, stimulirajuć doživljaj vožnje sa svojim 100-% električnim motorom koji je dostupan od lansiranja:

  • električni motor sa 100 kW (136 KS) koji stvara okretni moment od 260 Nm (dostupan od 0 km/h) za trenutnu reaktivnost,
  • tih motor, s nultom stopom vibracija,
  • tehnološki prikaz na središnjem zaslonu (funkcijski prikaz pogonskog sustava u stvarnom vremenu).

Novi PEUGEOT 208: kompatibilan sa Euro 6.d standardima

Novi PEUGEOT 208 može se opremiti cijelim nizom revolucionarnih benzinskih motora usklađenih sa standardom Euro 6.d i dizelskih motora usklađenih sa standardom Euro 6.d-TEMP. Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8. 

Benzin, 3-cilindarski, 1,2-litreni motori:

  • PureTech 75 S&S BVM5
  • PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8
  • PureTech 130 S&S EAT8.

 Dizel, 4-cilindarski,1,5-litreni motor:

  • BlueHDi 100 S&S BVM6.

Za regije u kojima zahtjevi za normama za ispušne plinove nisu toliko strogi također će biti dostupni motori opremljeni ručnim mjenjačem (BVM6) ili automatskim mjenjačem (EAT6). 

CMP/e-CMP – modularna platforma sa efikasnom potrošnjom goriva

Novi PEUGEOT 208 temelji se na najnovijoj generaciji platforme za vozila CMP (Common Modular Platform, odnosno zajednička modularna platforma) koncerna PSA. Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje EMP2 (Efficient Modular Platform, odnosno učinkovitu modularnu platformu).

Kao što joj već ime daje naslutiti, platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i varijanti motora. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li motor na unutarnje izgaranje (benzinski ili dizelski) ili električni motor.

Ekonomičnost je bila ključna riječ tijekom cjelokupne faze razvoja. Ova platforma pomaže ograničiti emisije CO2 novog modela PEUGEOT 208 zahvaljujući:

  • smanjenju težine (30 kg manje u poređenju sa platformom F1),
  • poboljšanoj aerodinamici (ravna podnica vozila, elektronički upravljani otvori za zrak),
  • smanjenom otporu pri kotrljanju (gume klase A, smanjeno trenje ovjesa),
  • optimizaciji pogonskog sklopa (poboljšana izlazna snaga izgaranja, smanjenje zapremina, smanjeno mehaničko trenje, proširenje sistema mjenjača i generalizacija sistema Stop & Start).

Platforma CMP također osigurava veću nivo udobnosti i sigurnosti:

  • veći akustički i toplinski komfor u vozilu, manje nivoa vibracija,
  • sistemi pomoći koji su inače rezervisani za više tržišne segmente i u potpunosti novi u B segmentu.

 

Kategorije: Vijesti