Rekordni udio

Rekordni tržišni udio na evropskom tržištu

NISSAN LOGO

Nissan je objavio hvale vrijednu informaciju da je u protekloj 2012. godini na evropskom tržišnu zabilježio rekordni tržišni udio od 3,9%, što je za 0,1% više od tržišnog udjela u 2011. godini. Prodato je ukupno 665.756 vozila, što je manje od prodajne brojke iz 2011. godine kada je Nissan prodao 683.813 vozila, ali je zato ukupno evropsko tržište u 2012. godini osjetno palo u odnosu na 2011. godinu.

Nissanu se isplatilo ulaganje u ključna evropska tržišta kao što su Velika Britanija i Rusija, pa je Nissan na istim porastao za 10%, odnosno 11%. Istovremeno je u Velikoj Britaniji zabilježen najbolji prodajni rezultat i tržišni udio svih vremena. Na kraju, proizvodnja u pogonu Sunderland premašila je 500.000 jedinica, čime je postala najproduktivnija automobilska tvornica u Velikoj Britaniji.

Nissan je širom Evrope potvrdio status najprodavanije azijske marke, naročito u Španiji i to već drugu godinu zaredom i sa istorijskim učešćem od 5,2%. U čak 22 evropske zemlje, Nissan je povećao tržišni udio, uprkos teškoj ekonomskoj situaciji na većini tržišta. U jedanaest zemalja je zabilježen rast udjela za preko 0,4%, a među tim zemljama su Francuska, Mađarska, Slovačka, Norveška i Ukrajina.

Na ovako dobar uspjeh Nissana ponajviše je uticala jaka potražnja za crossover modelima Qashqai i Juke. Qashqai, koji je već šest godina na tržištu čini preko trećine prodatih Nissan vozila u Evropi, a tokom 2012. godine prodato ih je ukupno 250.578.

Kategorije: Vijesti