Volkswagen priprema najveću ofanzivu u historiji brenda!

Volkswagen priprema najveću ofanzivu u historiji brenda!

Kao dio svog novog velikog strateškog plana, Volkswagen će pokušati da preusmjeri svoje poslovanje na tržište Južne Amerike. Volkswagen planira da prenese poslove iz svoje Wolfsburg centrale u svoju fabriku Pachecco u Argentini gdje će uložiti više od 653 miliona dolara.

Od 2020. godine Njemački proizvođač automobila proizvodit će potpuno novi SUV model i isporučivati ga na čitavom južnoameričkom tržištu.

Novo vozilo bit će zasnovano na lokalnoj varijanti globalne MQB platforme i bit će “ciljano da privuče široku bazu klijenata na južnoameričkom kontinentu”. To će biti jedan od ukupno 20 novih automobila za ovo tržište koji su planirani za predstavljanje do kraja decenije.

“Volkswagen vjeruje u veliki potencijal južnoameričkog kontinenta”, rekao je direktor Volkswagen South America Di Di. “Investicije stvaraju optimalne uslove za efikasnu proizvodnju našeg novog SUV-a napravljenog u Argentini za tržišta Južne Amerike”.

Također, kao dio “najveće ofanzive u historiji brenda” na ovaj kontinent stići će i Tiguan sa sedam sjedišta, a koji će se na brazilskom tržištu pojaviti početkom sljedeće godine. Također, na tržište stiže još jedan crossover veličine Golfa, verzija Škodinog Karoq-a, koji će najverovatnije nositi ime Tharu.

Prema preliminarnim detaljima, vozilo će biti ponuđeno sa 1.4-litarskim TSI motorima sa 150 KS koji se također proizvode na ovom kontinentu. Tehnološki napredniji 1.5 TSI također će biti dostupan sa sistemima kao što su deaktivacija cilindara, varijabilna geometrija turbo punjača i druge tehnike za povećanje efikasnosti.

“Mi postavljamo temelje za rast brenda na međunarodnim tržištima sa strategijom Volkswagen Transform 2025+”, rekao je Herbert Diess, izvršni direktor VW brenda na sastanku sa predsjednikom Argentine Mauricioom Macrijem. “Južna Amerika i Argentina igraju važnu ulogu u tom pogledu. Ključni elementi strategije rasta najveće ofanzive u historiji brenda su sistematična regionalizacija našeg poslovanja.”

Kategorije: Vijesti