Novi Volkswagen Golf 8 – U klasu donosi ono što mnogi nemaju u većem segmentu!

Novi Volkswagen Golf 8 – U klasu donosi ono što mnogi nemaju u većem segmentu!

Volkswagen Golf 8 bit će premijerno predstavljen krajem ljeta ove godine, a mi vam donosimo prve detalje iz dobro obaviještenih izvora o „kralju klase“.

Dugo i ljubomorno su skrivani detalji o novom Golfu osme generacije. Njegova svjetska premijera bit će „kod kuće“, na sajmu automobila u Frankfurtu koji će se održati u septembru ove godine.

Prvi prototipovi Golfa 8 generacije već su spremni za testiranje u realnim uslovima, a neki od njih su i fotografisani tokom testova u realnim uslovima. Upravo slike jednog od prototipova vam donosimo. Na prvi pogled nema tu drastičnih promjena u dizajnu koji je doživio evoluciju prethodne generacije. Detaljnijim pregledom vidi se da su svi elementi novi te da se uklapaju u dizajnerski pravac ostalih novih VW modela.

Unutrašnjost je značajno promijenjena u odnosu na aktuelnu generaciju. Ona je vjerovatno ima najviše sportskog DNA u odnosu na sve prethodne generacije Golfa. Posebno kod Golf R modela koji će nositi oznaku R300. Ono što će posebno obradovati ljubitelje Golfa, osma generacija dobila je potpuno novi upravljač.

No, ono što je mnogo važnije od dizajna jeste tehnički aspekt novog Golfa 8. Kao i prethodnik postavljen je na MQB platformu. Neki od tehnoloških noviteta su nova MATRIX LED svijetla sa dinamičnim pokazivačima smjera naprijed i nazad. Svi posljednji asistenti za pomoć vozaču bit će integrisani u novi Golf.

Od nove tehnologije Golf će biti prvi Volkswagen model koji će koristiti Mild hibridnu tehnologiju koju trenutno koriste samo novi top Audi modeli: A6, A7, A8 i Q8. Ova tehnologija kojom se objedinjuje starter i alternator u jedan element, te čini mini hibridni sistem koji pomaže motoru pri kretanju. Također, on može pokretati motor pri malim opterećenjima bez korištenja pogonskog goriva, ali o tim detaljima saznat ćemo nakon premijere novog Golfa. Kada je riječ o potrošnji goriva, ovaj sistem značajno smanjuje potrošnju, oko 0,7 l/100 km.

Nova generacija 2.0 litrenog TDI motora ima manju masu te poboljšan sistem sagorijevanja što u konačnici donosi manju emisiju štetnih plinova. Novi 2.0 litreni TDI motor nosi oznaku EA 288.

Kada je riječ o paleti motora tu će biti značajnih promjena. Benzinsku paletu činit će turbo benzinski (TSI) sa zapreminom 1.0 i 1.5 litre. Prvi 1.0 litreni sa tri cilindra bit će u dvije verzije, vjerovatno sa 115 KS, dok za snažniju izvedbu još nema podataka, ali može se očekivati snaga do 130 KS. Za one zahtjevnije tu će biti poznati 1.5 litreni TSI ACT benzinas sa 4 cilindra i 150 KS.

Dizelska ponuda temeljito je preuređena. Glavna novina jeste da u ponudi više neće biti 1.6 litrenog TDI motora, pa će u ponudi ostati samo 2.0 litreni TDI motor sa Mild hibrid tehnologijom. Osnovna verzija raspolagat će sa 115 KS, dok će narednu stepenicu činiti izvedba sa 150 KS. U GTD izvedbi Golf 8 raspolagat će do 200 KS.

Ljubitelje sportskih modela Volkswagen će posebno obradovati. Ulazni Golf GTI raspolagat će sa 245 KS, a tu će biti i GTI TCR model sa 300 KS. Za najveće fanatike tu je i dalje R model koji će nositi oznaku R300, ali će imati znatno više od 310 KS. Novi Golf R300 raspolagat će sa 333 KS što je 23 KS više od aktuelne generacije. No to nije sve, Volkswagen za 2020. godinu priprema i limitiranu R+ izvedbu koja će imati čak 450 KS!

Za Volkswagen 2020. godina bit će posebno važna, jer u njoj će predstaviti čak četiri R modela: T-Roc R, Passat R, Arteon R/ Shooting Brake i Golf R+. Ubrzanja ovih modela bit će od 4,5 do 5,1 sekundu! Ono što je posebno važno za njemačkog proizvođača jeste lansiranje kompletne I.D. porodice električnih model au 2020. godini, što će biti treći veliki „bum“ Volkswagena u njegovoj historiji (prvi je bio lansiranje Bube, a drugi lansiranje Golfa).

Novi Golf osme generacije realno je očekivati na BH. cestama koncem ove godine.