Stiže monstruozni bavarski SUV: Alpina XB7 u naletu od 290 km/h

Stiže monstruozni bavarski SUV: Alpina XB7 u naletu od 290 km/h

U automobilskom svijetu kada kažemo Alpina, prva asocijacija je na snažan BMW. Da će tako ostati i u skorijoj budućnosti potvrđuje i novi projekat Alpina XB7.

Alpina XB7 za pokretanje koristi 4.4 litreni twin-turbo V8 benzinski motor koji razvija 621 KS i 800 Nm okretnog momenta. Ova impresivna snaga osigurava fantastične performanse, pa najveći bavarski SUV od 0 do 100 km/h ubrzava za za 4 sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 290 km/h!

Motor je uparen s 8-stepenim ZF automatskim mjenjačem koji je Alpina dodatno prilagodila kako bi optimalno radio s ogromnom snagom motora. Rezultat prilagođavanja su brže izmjene stepena prijenosa, posebno u Sport i Sport+ režimima vožnje.

BMW Alpina XB7 ima i elektronski promjenjiv aktivni diferencijal s ograničenim proklizavanjem na zadnjoj osovini, koji poboljšava vuču tokom dinamične vožnje, smanjenjem gubitaka izazvanih proklizavanjem. Okretni moment motora raspoređuje se na točkove ili po potrebi na točak s najviše prianjanja u datom trenutku.

Poznati xDrive pogon na sva četiri točka također je dorađen što dodatno poboljšava dinamiku vožnje u svim uslovima u kojim se nađe ovaj snažni SUV. Standardno aktivno upravljanje zadnjim točkovima također poboljšava dinamiku vožnje, ali i manevarske sposobnosti u gradskim uslovima.

Ovjes je također prerađen, pa je standardni zračni ovjes dobio nove amortizere. Tako Alpina XB7 ima mogućnost promjenu visine u vožnji. S novim ovjesom automobil je niži za 4,6 cm. Kočioni sistem napravio je Brembo. Postavljena su četveroklipna kliješta, te diskovi promjera 390 mm naprijed i 360 mm nazad.

Osim mehanike prerađena je i aerodinamika, pa se na automobilu nalazi paket spojlera izveden u decentnom Alpina stilu. Vizuelne razlike vidljive su i na novom ispušnom sistemu koji ima dva dvostruka završetka od nehrđajućeg čelika.

Unutrašnjost aotmobila također je dobila promjene u Alpina stilu. Putnička kabina dobila je nove materijale, nove Alpina oznake i grafiku na digitalnoj instrument tabli.

Budući vlasnici ovakvog automobila na tžištu SAD-a trebat će izdvojiti minimalno 149.500 dolara.

Kategorije: Tuning, Vijesti