Novi KIA Ceed predstavljen BH. tržištu

Novi KIA Ceed predstavljen BH. tržištu

Treća generacija popularnog korejskog kompakta stigla je zvanično na tržište Bosne i Hercegovine.

U trećoj generaciji ovaj model dobio je i nešto drugačije ime, pa nakon dosadašnjeg imena cee’d on sada nosi ime Ceed.

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Novi Ceed kao i njegov prethodnik u potpunosti je evropski automobil. Nastao je u Kijinom razvojnom centru u Frankfurtu, a njegova proizvodnja odvija se u Češkom mjestu Žilina.

Iako je dizajn potpuno nov, novi model zadržao je dizajnersku prepoznatljivost Ceed modela. Njegova karoserija je šira i niža što je preduslov za atraktivan izgled, ali i dobru dinamiku u vožnji. Prepoznatljivi „tigrov nos“ sada širi, dok je otvor za protok zraka postavljen niže nego prije. Novi model u standardnoj opremi nudi LED dnevna svjetla koja dizajnersku sličnost preuzimaju sa prethodnog modela u GT i GT-Line verziji.

Bočnom stranom automobila dominiraju oštre linije koje su apsolutni hit u današnjem dizajnu automobilskom dizajnu. One automobil čine agresivnijim te vizuelno proširuju karoseriju. Novi Ceed ima širi C stub koji naglašava nazad pomaknutu putničku kabinu.

Zadnji dio automobila također je u potpunosti promijenjen. U njegovom stvaranju dizajneri su kombinovali zaobljene i oštre linije. Svjetlsna grupa duboko zalazi u poklopac prtljažnika, a na dnu odbojnika nalazi se plastični ukrasni dio iz kojeg izlazi prava ispušna cijev. Karoserija automobila sa pet vrata dostupna je u 11 boja. Kupci će moći birati između različitog dizajna i dimenzija točkova. Tako se nude 15 inčni čelični, 16 inčni čelični ili aluminijski te 17 inčni dvobojni, dijamantno brušeni aluminijski točkovi.

Unutrašnjost novog Ceeda nudi bolju ergonomiju nego prethodnik, a za njenu izradu korišteni su kvalitetni materijali. Osim bolje ergonomije novi ceed je dobio i potpuno novi dizajn unutrašnjosti. Centralna konzola podijeljena je na dva dijela. U gornjem dijelu nalazi se veliki ekran multimedijalnog sistema što je gotov postao standard kod automobila nove generacije. U donjem dijelu nalaze se prekidači za podešavanje audio sistema, grijanja i hlađenja.

Kupci mogu birati između metalnih završetaka ili onih od hroma u boji satena, a također je moguće birati između tapecirunga od tkanine, umjetne ili prirodne kože. Uz doplatu su na raspolaganju i kožom presvučeni upravljački obruč i ručica mjenjača.

Novi Ceed širi je u odnosu na prethodnika za 20 mm i niži 23 mm. Njegov međuosovinski razmak je i dalje 2.650 mm, dok je prednji prevjes kraći za 20 mm, dok je zadnji prevjes duži za 20 mm. Prostora na prednjim sjedištima ima dovoljno pa se vozač i suvozač mogu udobno smjestiti za duža putovanja. Prostora na zadnjoj klupi također ne nedostaje, pa se dva putnika mogu udobno smjestit. U slučaju potrebe, bez problema mogu se smjestiti i tri putnika…

KIA je novi Ceed postavila na K2 platformu zahvaljujući kojoj ima bolji raspored prostora. Putnici na zadnjem sjedištu imaju 34 mm više prostora za ramena, a 15 mm niži položaj sjedenja pruža više prostora u predjelu koljena i nogu. Osnovna zapremina prtljažnika iznosi 395 litara, što je 15 litara više nego kod prethodnika. Visina utovarnog ruba niža je za 87 mm što olakšava utovar predmeta u prtljažnik. Dvostruko dno omogućava vlasnicima podizanje ili spuštanje visine prtljažnog dna, zbog čega mogu staviti veće predmete ili ih sakriti u donju ladicu.

Ponuda motora i mjenjača

Novi KIA Ceed pokreću najsavremeniji benzinski i dizelski motori koji se nalaze u ponudi Kije. Bazni model pokreće poznati atmosferski 1.4 litreni MPI benzinski motor s multipoint ubrizgavanjem, koji proizvodi 100 KS. Bazni turbo benzinski model pokreće 1,0 litarski T-GDi motor snage 120 KS. Narednu stepenicu čini 1.4 litreni T-Gdi motor koji mijenja 1.6 GDI motor. Iako ovaj novi motor ima manju zapreminu on raspolaže sa 140 KS što je za 4% više u odnosu na motor koji mijenja.

Oba T-GDi motora su opremljena filterom tvrdih čestica za benzin, čime se dodatno snižavaju emisije ispušnih plinova, što novom Ceed omogućava ispunjavanje emisijskog standarda Euro 6d TEMP.

Dizelsku paletu motora čini novi dizelski motor U3. Radi se o 1,6 litarskom CRDi motoru koji ispunjava najnoviji, stroži emisioni standard Euro 6d TEMP. On koristi i selektivnu katalitičku redukciju (SCR – Selective Catalytic Reduction – tehnologija za aktivnu kontrolu emisija, koja osjetno smanjuje emisije.

Novi 1,6 litarski dizelski motor raspoloživ u dvije izvedbe, sa 115 KS i 136 KS, te proizvodi 280 Nm okretnog momenta. Emisije ugljen dioksida novog motora niže su od 110 g/km po novom WLTP voznom ciklusu, pretvoreno v novi evropski vozni ciklus (NEDC).

Svi motori snagu do točkova prenose preko 6-stepenog ručnog mjenjača, dok će novi motori 1.4 T-GDi i 1.6 CRDi moći biti upareni i s Kijinim 7-stepenim mjenjačem s dva kvačila.

KIA u ovoj godini planira na tržištu Bosne i Hercegovine prodati oko 100 jedinica novog Ceeda. Osnovni model na BH. tržištu pokretana sa 1,4 litarskim benzinskim motorom od 100 KS sa Active paket opreme košta 25.990 KM do registracije. Garancija na novi Ceed i dalje je 7 godina ili 150.000 prijeđenih kilometara.