Volkswagen Areton dobio najveću ocjenu za sistem zaštite pješaka

Volkswagen Areton dobio najveću ocjenu za sistem zaštite pješaka

Volkswagen je ostvario izvrsne rezultate i u novijoj seriji Euro NCAP crash testova zahvaljujući najboljim ocjenama za novi Arteon. Neovisna evropska organizacija za zaštitu potrošača dodijelila je novom fastback modelu marke Volkswagen najveću ocjenu od pet zvjezdica.

Ova ocjena ne predstavlja samo priznanje za zaštitu odraslih putnika i djece već i za serijske sisteme pomoći novog Arteona te područje sistema zaštite pješaka. Zahvaljujući između ostalog serijskoj funkciji kočenja u nuždi koja reaguje na pješake, ovaj je sistem dobio najveću ikada dodijeljenu ocjenu u višoj srednjoj klasi.

Odlikovanje sa 5 zvjezdica na Euro NCAP testu za novi Arteon

Sa odlikovanjem od 5 zvjezdica stručnjaci Euro NCAP testa (engl. European New Car Assessment Programme = evropski program ocjenjivanja novih vozila) signaliziraju da model Arteon smatraju posebno sigurnim odabirom u njegovoj klasi vozila. Vrlo dobar prolazak na testu rezultat je inovativnih sistema pomoći (između ostalog serijske funkcije kočenja u nuždi koja raguje na pješake) i integriranog koncepta sigurnosti koji u slučaju sudara osigurava maksimalnu zaštitu putnika pomoću optimiziranih struktura karoserije, visokoefikasne kombinacije pojaseva, sjedišta i zračnih jastuka.

Sveobuhvatna ocjena sigurnosti od pet zvjezdica za Arteon sastoji se od rezultata iz četiriju djelimičnih područja: tako je novi Gran Turismo u području zaštite odraslih putnika dobio 96 posto maksimalne ocjene. U području zaštite djece Arteon je dobio 85 posto mogućeg broja bodova.

Najveća ocjena u kategoriji zaštite pješaka

Izuzetno visoka ocjena od 85 % u kategoriji zaštite pješaka postignuta je pomoću uspješne kombinacije serijske funkcije kočenja u nuždi koja reaguje na pješake i visokog potencijala pasivne sigurnosti ugroženih učesnika u saobraćaju.

Sa 82 posto mogućih bodova zahtjevi za dobivanje 5 zvjezdica u kategoriji sistema sigurnosti daleko su nadmašeni. Prilikom ocjenjivanja u obzir su uzete brojne serijske funkcije poput upozorenja na nevezani pojas na svim sjedalima, uređaja za reguliranje brzine, sistema nadzora okoline “Front Assist” sa funkcijom kočenja u nuždi koja reaguje i na pješake te potpore zadržavanja vozila na voznom traku “Lane Assist”.

Euro NCAP već se 20 godina smatra strogim mjerilom za nivo sigurnosti novih automobila u Evropi. Tokom proteklih godina postupci crash testova konstantno su postajali strožiji, a trenutno obuhvataju između ostalog različite scenarije sudara u pogledu zaštite putnika i pješaka:

  • frontalni sudar sa aluminijskom preprekom pri brzini od 64 km/h i 40-postotnim pokrićem
  • frontalni sudar sa fiksnom preprekom pri brzini od 50 km/h i 100-postotnim pokrićem
  • bočni udar u bočnu strukturu vozila pri brzini od 50 km/h
  • bočni udar u stup pri brzini od 32 km/h
  • zaštita od trzajne ozljede vrata u slučaju udarca straga
  • automatsko kočenje u nuždi koje reaguje na vozila i pješake radi smanjenja brzine sudara ili potpunog sprječavanja sudara

Novi Arteon u sklopu svoje serijske opreme raspolaže bogatom sigurnosnom opremom. U nju se ubrajaju zračni jastuci za vozača i suvozača (sa deaktivacijom suvozačevog zračnog jastuka i zračnim jastukom za koljena na strani vozača) te sistem zračnih jastuka za glavu za prednje putnike i stražnje putnike na bočnim sjedalima uključujući prednje bočne zračne jastuke. Osim toga u sklopu serijske opreme dolaze sigurnosno optimizirani nasloni za glavu koji prilikom udarca straga smanjuju rizik od ozljede vratne kičme.