Mercedes pojasnio rad nove pogonske jedinice

Mercedes pojasnio rad nove pogonske jedinice

Mercedes je u sezonu 2018. ušao sa gotovo novom pogonskom jedinicom o čijem se radu malo zna. Nakon utrke u Australiji, Njemački tim pojasnio je način rada nove pogonske jedinice.

Tokom VN Australije glavna tema poslije kvalifikacija bili su Mercedesovi modovi motora, koji je na šaljiv način pokušao da objasni i Lewis Hamilton. Ferrari i Red Bull mogli su tokom treninga da pariraju Mercedesovom tempu, ali je na kvalifikacijama aktuelni šampion postavio najbrže vrijeme u historiji staze Albert Park. Hamilton je za šest desetinki bio brži od Kimi Raikkonena.

Hamilton je ovom prilikom demantovao da je koristio specijalne modove i tvrdio je da je da su ista podešenja pogonske jedinice za Q2 i Q3. Sada, Mercedes je objasnio da tokom većine vikenda koristi jedan isti mod, kroz treninge, kvalifikacije i na samoj utrci.

Njemački tim navodi da mod zavisi od varijante velikih broja komponenti, zbog čega se neka podešavanja koriste samo u određenim dijelovima kvalifikacija. Tako, neke komponente rade drugačije u pojedinim trenucima i interakcijama.

Tako novi motor može da sagorijeva više goriva u svojoj komori kao i da MGU-K i MGU-H na drugačiji način daju i pune se energijom. Samim tim, svi ovi modovi imaju drugačija dodatna podešavanja prije svega na MGU-K i MGU-H komponente.

Oba vozača Mercedesa su tokom utrke imala određenih problema sa pregrijavanjem agregata, pa je zbog toga tim morao da naredni svojim vozačima da dignu nogu sa gasa.