Mercedes pojasnio rad nove pogonske jedinice

Mercedes pojasnio rad nove pogonske jedinice

Mercedes je u sezonu 2018. ušao sa gotovo novom pogonskom jedinicom o čijem se radu malo zna. Nakon utrke u Australiji, Njemački tim pojasnio je način rada nove pogonske jedinice.

Tokom VN Australije glavna tema poslije kvalifikacija bili su Mercedesovi modovi motora, koji je na šaljiv način pokušao da objasni i Lewis Hamilton. Ferrari i Red Bull mogli su tokom treninga da pariraju Mercedesovom tempu, ali je na kvalifikacijama aktuelni šampion postavio najbrže vrijeme u historiji staze Albert Park. Hamilton je za šest desetinki bio brži od Kimi Raikkonena.

Hamilton je ovom prilikom demantovao da je koristio specijalne modove i tvrdio je da je da su ista podešenja pogonske jedinice za Q2 i Q3. Sada, Mercedes je objasnio da tokom većine vikenda koristi jedan isti mod, kroz treninge, kvalifikacije i na samoj utrci.

Njemački tim navodi da mod zavisi od varijante velikih broja komponenti, zbog čega se neka podešavanja koriste samo u određenim dijelovima kvalifikacija. Tako, neke komponente rade drugačije u pojedinim trenucima i interakcijama.

Tako novi motor može da sagorijeva više goriva u svojoj komori kao i da MGU-K i MGU-H na drugačiji način daju i pune se energijom. Samim tim, svi ovi modovi imaju drugačija dodatna podešavanja prije svega na MGU-K i MGU-H komponente.

Oba vozača Mercedesa su tokom utrke imala određenih problema sa pregrijavanjem agregata, pa je zbog toga tim morao da naredni svojim vozačima da dignu nogu sa gasa.

Morate biti prijavljeni da bi komentirali članak Korisničko ime