Koenigsegg Regera – Nova era

Koengisegg Regera hibrid 01

Koenigsegg Regera – Nova era

Koenigsegg je sa svojim automobilima uveo novi pojam „megacar“, a model Regera odlazi i korak dalje, te ulazi u Novu eru automobilizma.

Novu eru u ovom slučaju pokreće novi pogonski sistem nazvan KDD (Koenigsegg Direct Drive) u čijem stvaraju je svesrdno pripomogao Mate Rimac. Ovaj pogonski sistem, „srce i dušu“ čine 5 litreni V8 benzinski motor i tri elektromotora sa ukupnom snagom koja nadilazi 1.500 KS i zajedničkom okretnim momentom od preko 2.000 Nm.

Koengisegg Regera hibrid 02

Sistem funkcioniše naizgled jednostavno, dva (od tri) elektromotora direktno pokreću točkove, dok treći služi za povećanje snage o okretnog momenta benzinskog motora. Na taj način su smanjeni gubici prenosnog sistema za preko 50%. Elektromotori se napajaju iz baterijskog bloka napona 620 V, kapaciteta 9,27 kWh, što omogućuje električnu autonomiju od oko 50 km. Preciznije rečeno, V8 motor razvija 1.100 KS i 1.250 Nm okretnog momenta, a tome se dodaje još 700 KS i 900 Nm, proisteklih iz električnog pogona.

Koengisegg Regera hibrid 03

Iako ukupna masa vozila (sa svim tekućinama i punim rezervarom goriva) iznosi nemalih 1.620 kg, performanse su zastrašujuće i ne ostavljaju hladnokrvim ni blazirane „nevjernike“ koji su do juče sumnjali u mogućnosti hibridnih pogona u opštem smislu riječi.

Koengisegg Regera hibrid 05

Brijevi govore sami za sebe: ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2,8 sekunde, međuubrzanje od 150 do 250 km/h traje nevjerovatnih 3,2 sekunde. Ipak „najubitačniji“ podatak kazuje da iz mjesta do 400 km/h Regera stigne za 20 sekundi.

Koengisegg Regera hibrid 04

O ovom vozilu bi se moglo još mnogo toga reći i napisati: o njegovom izgledu, aerodinamici, tehničkim rješenjima, luksuzu… Riječi nisu dovoljne, a vjerovatno ni planirana proizvodnja od 80 primjeraka, unatoč visokoj cijeni.

Kategorije: Sportisti