• O nama
  • Impressum
CARLANDER
  • Početna
  • AutoMoto
    • Automobili
    • Koncepti
    • Motori
    • Legendarni automobili
    • Auto sportisti
    • Komercijalna vozila
    • Savjeti
    • Tuning
    • Auto sajam
    • Vijesti
  • Auto sport
    • Formula 1
    • Moto GP
    • WRC Rally
    • Rally Dakar
  • Testovi
    • Auto test
    • Moto test
    • Vozili smo
    • Gume
    • Oprema
  • Noviteti
    • Auto industrija
    • Nova tehnologija
  • Lifestyle
    • Istraži 387
  • Automobil godine
  • Video
    • Video servis

Toyota predstavila novi vizuelni identitet

Piše: carlander , 23. Jula 2020.

Toyota predstavila novi vizuelni identitet

Toyota je predstavila novi vizuelni identitet brenda u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije.

Ovo označava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja usluga mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa strankom i prilagođen je različitim strankama koje se susreću sa brendom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet oblikovan je na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i dosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025.

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.

Novi logotip donosi i veću jasnost i dosljednost kroz sva područja Toyotinog poslovanja, uključujući promjene imenovanja – Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* šireći svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na području rabljenih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

“Razvili smo novi vizuelni dizajn brenda misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih tačaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila.”- rekao je Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka u Toyota Motor Europe.

Kategorije: Vijesti
Tags: auti, Auto, auto moto portal, automobili, carlander, identitet, logo, novi logo, toyota, vijesti

Povezani članci

Porsche Pajun odložen najmanje do 2019. godine

Porsche Pajun odložen najmanje do 2019. godine

1,7 miliona Peugeota u 2012

1,7 miliona Peugeota u 2012

Novi Volkswagen Beetle kabriolet

Novi Volkswagen Beetle kabriolet

Renault originalni rezervni dijelovi u pola cijene

Renault originalni rezervni dijelovi u pola cijene

Novi Golf 8 uhvaćen objektivom foto aparata gotovo bez kamuflaže!

Novi Golf 8 uhvaćen objektivom foto aparata gotovo bez kamuflaže!

„Auto Trophy 2012“ za ŠKODU Rapid

„Auto Trophy 2012“ za ŠKODU Rapid

Donacija Vlade Japana Bosni i Hercegovini od 3,5 miliona EUR

Donacija Vlade Japana Bosni i Hercegovini od 3,5 miliona EUR

Zauvjek mlad – Mercedes-Benz G-Klasse

Zauvjek mlad – Mercedes-Benz G-Klasse




Istraži 387

ISTRAŽI 387: Nova Toyota C-HR pronašla fantastiče lokacije za jesenji odmor!

ISTRAŽI 387: Nova Toyota C-HR pronašla fantastiče lokacije za jesenji odmor!

  10. Decembra 2020.
ISTRAŽI 387: ŠKODA SUPERB SCOUT otkriva Lukomir – Život u dalekoj prošlosti

ISTRAŽI 387: ŠKODA SUPERB SCOUT otkriva Lukomir – Život u dalekoj prošlosti

  9. Novembra 2020.
ISTRAŽI 387: Renault Captur otkriva skrivene ljepote BiH (II. dio.)

ISTRAŽI 387: Renault Captur otkriva skrivene ljepote BiH (II. dio.)

  5. Novembra 2020.
ISTRAŽI 387: Renault Captur otkriva skrivene ljepote BiH (I. dio.)

ISTRAŽI 387: Renault Captur otkriva skrivene ljepote BiH (I. dio.)

  28. Oktobra 2020.
Novi Renault Clio na putu kroz prirodne ljepote BiH

Novi Renault Clio na putu kroz prirodne ljepote BiH

  18. Augusta 2020.
Ostali članci




Tuning

Audi RS3 Manart u snažnom izdanju s 500 KS!

Audi RS3 Manart u snažnom izdanju s 500 KS!

  6. Juna 2022.
Performmaster G-klasa s većom karoserijom i preko 800 KS snage!

Performmaster G-klasa s većom karoserijom i preko 800 KS snage!

  28. Decembra 2021.
AC Schnitzer pretvara G80 BMW M3 u svoju najmoćniju seriju 3 ikada

AC Schnitzer pretvara G80 BMW M3 u svoju najmoćniju seriju 3 ikada

  8. Oktobra 2021.
Ostali članci




Privredna vozila

Novi Renault Trafic – Novi detalji

Novi Renault Trafic – Novi detalji

  14. Aprila 2014.
Vozili smo: Mercedes-Benz Actros 1845 – Sila na putu!

Vozili smo: Mercedes-Benz Actros 1845 – Sila na putu!

  17. Augusta 2020.
Novi VW Caddy pete gneracije predstavljen sa obiljem noviteta

Novi VW Caddy pete gneracije predstavljen sa obiljem noviteta

  21. Februara 2020.
VW Transporter Kombi Doka Plus – Panel van i Kombi

VW Transporter Kombi Doka Plus – Panel van i Kombi

  17. Novembra 2014.

© 2011-2025 Copyright CARLANDER | auto moto portal.
Sva prava zadržava CARLANDER.BA.

  • O nama
  • Impressum
  Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading