Volkswagen Caddy TGI BlueMotion premijerno u Ženevi

Volkswagen Caddy TGI BlueMotion 01

Volkswagen Caddy TGI BlueMotion premijerno u Ženevi

Volkswagen će na sajmu automobila u Ženevi prikazati da tehnologija i ekologija idu „ruku pod ruku“, premijerno će predstaviti novi Caddy TGI BlueMotion. To je prvo gradsko dostavno vozilo sa pogonom na CNG (Compressed Natural Gas – komprimirani prirodni plin) i DSG (Direkt Schalt Getriebe) mjenjačem sa dvostrukim kvačilom.

Volkswagen Caddy TGI BlueMotion pokreće poznati 1.4-litreni motor, izveden iz benzinskog TSI motora, ali modificiran za CNG, koji razvija 110 KS (4.800 – 6.000 o/min), uz 200 Nm okretnog momenta, dostupnih od 1.500 do 3.500  o/min. Za prijenos snage do točkova zadužen je 6-stepeni ručni ili interesantniji, DSG mjenjač, što čini posebnu pogodnost jer je vozilo primjenljivo u gradskim središtima, bilo kao taxi ili kao dostavno vozilo.

Volkswagen Caddy TGI BlueMotion 02

Caddy TGI BlueMotion bit će dostupan na ljeto, sa kratkim i dugim (Caddy Maxi) međuosovinskim razmakom. Za napajanje motora zadužen je rezervoar za benzin zapremine 13 litara, te posebni plinski rezervoari smješteni u podnicu, kako se ne bi umanjila zapreminu tovarnog prostora od 3.200 litara, odnosno 4.130 litra za Caddy Maxi.

Volkswagen Caddy TGI BlueMotion 03

Prema navodima proizvođača, prosječna potrošnja komprimiranog prirodnog plina iznosi 4,1 kg/100 km, odnosno 4,3 kg/100 km za Caddy Maxi, a emisija CO2 112 g/km (kratki) ili 116 g/km (Caddy Maxi) u kombinaciji sa ručnim mjenjačem, odnosno 123 i 126 g/km sa DSG mjenjačem.

Volkswagen Caddy TGI BlueMotion 04

Interesantno je da će plinski rezervoari imati kapacitet od 26 kg za kratki, ili 37 kg za Caddy Maxi što omogućuje autonomiju od 630, odnoso 860 km. U Njemačkoj postoji 900 stanica opremljenih CNG pumpama, a u Europi oko 4.200, što opravdava takvu autonomiju.

Volkswagen Caddy TGI BlueMotion 05

Kategorije: Komercijalna vozila